[linux-baslangic] Re: MDK 9.1, ac97, ses Q=FDkm=FDyor,?= ben kimim?

---------

From: Erçin EKER (erc.caldera@gmx.net)
Date: Tue 27 May 2003 - 19:26:41 EEST

    Tue, 27 May 2003 16:47:08 +0300 tarihinde
    Onur Kucuk <onur@kablonet.com.tr>' in yazdıkları:

    > Evet bundan ben de cok sikayetciyim. Maillarinda "Mandrake I18n
    > koordinatoru" yazisini imza olarak kullandigina gore bu soru Omer
    > Fadil Usta'ya gitmeli. Omer ?

    ömer büyük ihtimalle bir kaç güne kadar cevap yazamayacak ben sıcağı
    sıcağına cevabı vereyim çünkü kurulum arayüzünü ve menu-messages
    paketinin çevirisini ben yaptım, hatta ikiside %100 idi fakat dağıtımın
    çıkmasından 4-5 gün önce ömere gönderdim ama tabii onun cvs erişimi
    olmadığı için mandrakesoft dan birilerine gönderdi çeviriyi. fakat
    dağıtıma girmemiş :'((( "o kadar çeviri boşunamı yaptım" dedim
    içimden... keşke o haftalarda daha az uyuyup daha çabuk bitirebilseydim
    çeviriyi.

    neyse herkese iyi akşamlar,

    --
    Erçin EKER