[linux-baslangic] MDK 9.1, ac97, ses Q=FDkm=FDyor,?= ben kimim?

---------

From: Devrim GUNDUZ (devrim@gunduz.org)
Date: Tue 27 May 2003 - 15:23:01 EEST

    Mandrake 9.1 kurulu bir bilgisayarimiz var. Bunda bir sorun yasiyoruz.

    Alette bir ses karti var. Mikisoft ikspe, bunu "sound max" markasi ile
    birlikte tanıyor (tanımıyor aslında, sürücüsünü yüklemek gerekiyor)

    Ses kartı, ac 97. Mandrake de tanımadı. Bunun için hangi modülü yüklemek
    gerekli? Aslında tanımış da olabilir ama ses çıkmıyor bir türlü. Kullanıcı
    dostu(!) Mandrake sanırım pek de öyle değil. Türkçe kurulumu tamam iyi
    güzel de sonrası? Denetim masasının yarısı ingilizce idi; Mandrake'yi öve
    öve (malum, camia MDK'yi son kullanıcıya pompalıyor ya!) kurmaya gittiğim
    Mardin'de bir de ingilizce dersi vermek durumunda kaldım.

    Uygulamalar çalışıyor gibi, ama ses çıkmıyor. Aumix'i vs karıştırdım ama
    ses açık. Öneriler?

    Bundan alınacak dersler:

    1. Bildigin dağıtımı kullan. Sorun çıktığından en azından ne
    "yapamayacağını" da bilirsin.
    2. Uzaktaki bir makineye Linux kurarken, özellikle internet bağlantısı
    sürekli değilse 1. maddeyi uygula.
    3. Bunlar dışındaki tüm olasılıklarda 1.madde geçerlidir.

    Saygılar.

    --
    Devrim GUNDUZ
    devrim@gunduz.org				devrim.gunduz@linux.org.tr