[linux-baslangic] Re: debian vs slackware (bir de gentoo ekleyelim)

---------

From: Serdar Koylu (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Tue 27 May 2003 - 13:00:16 EEST

    Selamlar..

    Debian bu konuda soyle gidiyor. Unstable olarak bir sey cikiyor. Stable olana kadar bazen guncellemeler filan yapiliyor. Fakat stable olmasi zor. Bu bazen yillar alabiliyor. Stable olduktan sonra cok elzem olmadikca yama filan yapilmiyor.

    Sonucta Debian genellikle stable paket olarak digerlerini geriden takip ediyor.

    Saygi ve sevgiler..

    27 May 2003 14:15 EEST tarihinde yazmışsınız: