[linux-baslangic] Re: Kernel panic...

---------

From: Php (php@kakalak.org)
Date: Sat 24 May 2003 - 13:17:24 EEST

    On Sat, 24 May 2003 12:47:50 +0300, Oya Torun (Servis Destek)=
     wrote:

    >Merhaba,
    >
    >Linux kurdum ve bir ka=3DE7 g=3DFCnd=3DFCr sorunsuz kullan=3DFDyordum.
    >Bug=3DFCn a=3DE7arken Lilo grafik ekren=3DFD geliyo, linux'u=
     se=3DE7iyorum
    >=3D sonra LI yaz=3DFDp kal=3DFDyor.=3D20 Boot disketi ile a=3DE7=3DFDncada
    >kernel panic hatas=3DFD veriyor.
    >Linux cd'sinden linux rescue ile a=3DE7=3DFDyorum o da /mnt/sysimage=
     =3D
    >alt=3DFDnda dosyalar falan olu=3DFEturuyor ama ne yapmam=
     gerekti=3DF0ini
    >bilmiyorum :(

> [...]

    Bana sanki mbr ya da boot hatasi gibi geliyor.
    lilo'yu tekrar yuklemeyi denediniz mi?
    lilo yazmaniz yeterli eski ayarlari yuklemesi icin.

    eger dual boot ise kullandiginiz diger isletim sistemi
    biseylere karismis olabilir. Ya da bir boot virusu olabilir yine
    diger isletim sisteminden (MS) kaynaklanan.

    Saygilar.