[linux-baslangic] Re: Kernel panic...

---------

From: A. Murat EREN (meren@comu.edu.tr)
Date: Sat 24 May 2003 - 15:11:27 EEST

    > Linux kurdum ve bir ka=E7 g=FCnd=FCr sorunsuz kullan=FDyordum.
    > Bug=FCn a=E7arken Lilo grafik ekren=FD geliyo, linux'u se=E7iyorum =
    > sonra LI
    > yaz=FDp kal=FDyor.=20
    > Boot disketi ile a=E7=FDncada kernel panic hatas=FD veriyor.
    > Linux cd'sinden linux rescue ile a=E7=FDyorum o da /mnt/sysimage =
    > alt=FDnda
    > dosyalar falan olu=FEturuyor ama ne yapmam gerekti=F0ini bilmiyorum :(
    >
    > Sorunu nasil d=FCzeltebilirim?

     Merhabalar,

     CD ile baslattiginizda diskte varolan sisteminiz /mnt/sysimage altina baglaniyor.

     ]# chroot /mnt/sysimage

     komutunu verin. bu /mnt/sysimage altina bagli olan sisteminizde komut calistirabilmenizi saglayacaktir. daha sonra da

     ]# lilo

     komutu ile lilo'nun kendisini MBR'ye yeniden yazmasini saglamayi deneyin. sonra sistemi reboot edin. bakalim ne olacak..

     Iyi calismalar,
     A. Murat EREN
     meren@comu.edu.tr
     http://zion.comu.edu.tr/~evreniz/