[linux-baslangic] cd yazma ve yetki problemi;

---------

From: Bora Eresici (TC-CC-HAL) (Bora.Eresici@global-bilgi.com.tr)
Date: Fri 23 May 2003 - 09:02:04 EEST

    Merhaba;
            Daha oncede problemleri ilettim ama cevaplar bana ulasmadigimdan dolayi =
    tekrar gonderiyorum :(

    -*- Cd yazicag=FDm zaman (kon cd vs.) cd writeri gormemekte israr =
    etmekte, cd scsi olarak tanimli gozukuyor fakat ya yetki problemi =
    sebebiyle (ki yatki olayini astigimda da ) ya da cd writeri gormeme =
    konusunda problem yasiyorum. Konuyla ilgili www.linux.org.tr adresindeki =
    doc. u da kullandim fakat halen problemi cozememis durumdayim.

    -*- Gruba ya da kulaniciya yetki vericegim zaman, yetki ozelliklerininin =
    (mail, web vs.) bilgisine dokuman olarak nasil ulasabilirim.=20

    -*- web e c=FDkis yapicagim zaman baglanti olmakta fakat adresler e =
    ulasamamaktayim route i iptal etitim (route del default) ki daha once de =
    bu problemi yasamisken ise yaramisti. name server lari da eklememe =
    ragmen problem devam etmekte. :(

    BoL BoL LINUXxxx....