[linux-baslangic] Re: rh as 2.1

---------

From: Erçin EKER (erc.caldera@gmx.net)
Date: Tue 20 May 2003 - 13:38:44 EEST

    redhat boot manager kurayım mı diye sorduğunda hayır diyebilirsin...
    kurulumdan sonra redhat 8.0 da boot eder grub.conf (aslında /boot/grub
    altındaki menu.lst dosyası) a redhat as nin açılmasını sağlayacak
    bilgileri girersin, örnek olarak

    *
    title RedHat AS 2.1
            kernel (hd0,6)/boot/vmlinuz root=/dev/hda7 vga=791
            initrd (hd0,6)/boot/initrd.img
    *

    şeklinde bir eklemeyle sanırım as yi boot edebilir duruma
    gelebilirsiniz, tabii as kurulumunda bootmanager kurmama burdaki gibi
    girişlerin sayısını artırmamak için, daha kötüsü lilo kurabilir :))

    Tue, 20 May 2003 13:25:14 +0300 tarihinde
    Fuat Altun <faltun@iso.org.tr>' in yazdıkları:

    --
    Erçin EKER
    UIN: 8216618