[linux-baslangic] Re: SCO

---------

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Sat 17 May 2003 - 04:06:24 EEST

    Bende SCO'nun tam neyi kasttegini bilememekle, isi fazla
    abartigini, olsa olsa, ancak bir kac uygulmada SSCO'nun
    turevsel bir katkisi olabilir. Ona dayanarak, tum Linux
    dunyasini tehdit etmeye kalkmasi, bence cok yanlis bir "is
    modeli". Linux camiasinin hakli tepkisi bir yana, ben isin pek
    bir mantigi ve basari sansi goremiyorum.

    Saygilar
    Mustafa Akgul