[linux-baslangic] Re: Mandrake 9.1 ftp yüklemesi

---------

From: Mert Derman (Mert.Derman@isbank.com.tr)
Date: Wed 14 May 2003 - 10:33:37 EEST

    iso dosylarini indireceksiniz (cd1-cd2-cd3) ardindan bu iso'lari cd'ye
    yazacaksiniz ve hazir. Ama iso dosyalarini dogrudan surukle birak ya da
    dosya ekle gibi yontemlerde degil kendine has y=F6ntemiyle yazacaksiniz =
    cdye.
    Her cd yakma programinda fakli bir yontemle yapiliyor bu islem ama
    mandrakenin sitesinde hepsi icin anlatiliyor.

    http://www.mandrakelinux.com/howtos/iso/howtoisoen.html

    Burada anlatilan bicimde yaparsaniz dediginiz gibi normal yoldan
    edindiklerinizle ayni olacaktir.