[linux-baslangic] Re: LiLo ve açılış ile ilgili

---------

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@superonline.com)
Date: Mon 12 May 2003 - 21:03:59 EEST

    Selam,

    Mandrake'yi bilmiyorum ama mkbootdisk vardır sanırım. mkbootdisk ile
    bir açılış disketi hazırlayın, sonra da lilo'yu kaldırın (sanırım windows'dam
    fdisk /mbr gerekiyordu).
    Windows'u C:'den Linux'u ise floppy ile açarsızın. Ama 2. diski daima
    aynı yere takmalısınız. Ayrıca, ilerde bir çekirdek derlerseniz,
    açılış disketinizi yeniden oluşturmayı ihmal etmeyin.

    Esen kalın,
    Nilgün

    Pazartesi 12 May 2003 16:49 sularında, Müslahattin Turan şunları yazmıştı: