[linux-baslangic] Re: LiLo ve açılış ile ilgili

---------

From: sebo (sebo@birlesikmetal.org)
Date: Tue 13 May 2003 - 11:19:20 EEST

    Liloyu diskete kurup, floppy'den açabilirsiniz. Ben ilk harddiskte sorun
    olduğu için böyle bir çözüm buldum..
    Bir çaylak olarak ilk mailimi de yazmış oluyorum listeye..

    Bu arada, şenlikteki sohbetlerde lilo yerine grub kullanmanın daha iyi
    olacağını söylemişlerdi. Ben de büyüklerimin önerilerine uydum :)

    Sebo