[linux-baslangic] Re: !!!!!!!!!!!!!

---------

From: yalcin kolukisa (yalcink01@yahoo.com)
Date: Wed 07 May 2003 - 12:11:57 EEST

     Bill amcam olarak bahsettiginiz kisi de Linux'a salak desin. Bill
    Gates gercekten amcaniz degilse, birakin ne yaptigini bilmediginiz
    insanlara emek, saygi gibi konularda akil-fikir vermeyi.

    Aslinda bu tip cahilce yaklasimlara listelerde cevap verilmesini
    tasvip etmiyorum ve ben de su anda tasvip etmedigim bir sey yapiyorum

    *insanlar burada nemi yapıyor? onurları ve inandıkları degerler için savaşıyorlar. gerçek HACKER lık felsefesine uygun olarak paylaşıyorlar, aralarında fikir tartışmaları yapıyorlar ama asla kişisel olarak insanlara salak demiyorlar. kimseye cahil yada salak demiyorlar. microsoft bagnazlığına ve emperyalist yayılmacı tutumuna karşı inançlarını savunuyorlar ve açık kaynak kodlu yazılımın yayılması için ugraşıyorlar.. bunun içinde anlaşılmaz ilahi ve ya kutsal saçmalıklar ile uğraştıklarını iddia etmiyorlar.

    Kendinizi bu kadar ulaşılmaz ve ilahi görmeyin. buranın amacı kimsenin kişisel boşluk ve kompleklerinin doldurulma yeri değil. kimsenin babasının malı hiç degil. babamın malı kavramını savunarak nasıl GNU dan bahsediyorsunuz bunu anlamak mümkün degil. bir kaç satır kod ile ugraşmanın yanında LINUX'u LINUX yapan felsefeye de bir göz atsanız iyi olur. ve lütfen anlamaya çalışın. bugün bu kişiyi cahil diye suçlayın , yarın sırada kim var. herkesi susturup burayı BABANIZIN MALI yapana kadar mı devam edeceksiniz?

    söylenecek tek bir şey kalır geriye:AYIP. Linux'e de ayıp,GNU 'ya da, Linus Torvald'da da ve adını sayamadıgım binlerce insana karşı ayıp. onların verdikelrini , geriye almak ve sahiplenmek hakkını nereden buldugunuz son derece merak ediyorum.

    bu günlerde insanları cehalet ile suçlayıp, yaptıgınız işleri kutsallaştırmak moda mı oldu?

    saygılarımla

    YALCIN KOLUKISA