[linux-baslangic] Re: !!!!!!!!!!!!!

---------

From: SULEYMAN AYDIN (saydin@anadolu.edu.tr)
Date: Tue 06 May 2003 - 21:42:20 EEST

    On Tue, 6 May 2003 10:17:52 -0700 (PDT)
     juan pablo m0nt0y4 <montoyainsider@yahoo.com> wrote:
    > bu uyarımı inşala dikkata alınır sizler windows u karalarken ne kadar

    Sevgili Pablo [ya da Pueblo]

    1/ herkes herseyi 'sevmek' ya da 'sevmemek' ozgurlugune sahip... insanlara 'sunu kullanin, bunu sevin' diye dayatmak anlamsiz.. Bu anlamda sana katilmamak mumkun mu?

    2/ sahsen; mecburen win kullanmak durumunda kaliyorum
    ve notepad bir satirda ilk besyuz karakterden sonrasini okunamaz halde gosteriyor.. Bunu "ayiklamak" icin [wordwrap yapmak gerektiginde isimi daha zorlastiriyor] ne kadar vaktimi harcadigimi biliyormusun sevgili pablo?

    3/ ama bu durum linux'da yok!.. [bu linuxda hata yok anlamina gelmez ama, en azindan benim icin durum bu!]

    4/ son yasadigim bir 'aptalca' hata ve bu hatanin benim zamanimi nasil yediginin bir ornegi...

    5/ benim 'koca koca adam' olmam aptal bir sekilde zamanimi yedirmeme engel olamadi henuz..
    koca adam olmanin zaman tasarrufuna yol acan dogal bir ozellik olsaydi keske.. ustelik bilgisayar kullanan bayanlar da var..

    6/ hatirlamak istemedigim bir sey [yazarken bile insan sinir oluyor] parayla satin aldigim bir program win98 altinda calisirken win2000 altinda calismiyor.. [calisabilmesi icin tekrar ve ayrica para isteniyor]. slackware 8.1 altinda calisan programin v.9 da calismamasi gibi birsey.. sen linuxta boyle bir sey yasadin mi sevgili Pablo? Hem de dolar cinsinden? Biz ne kadar 'zengin' bir ulkeyiz?

    7/ dolayisiyla da; linux ile neden daha once tanismadim diye hayiflaniyorum..

    8/ belirteyim; linux herkese gore degil.. o bir 'merak eden/kurcalayan' kisilik istiyor.. ve mikrosoft urunlerinin de bircok kisinin ogrenmesini sagladigi muhakkak.. [kralin hakki krala!]

    8/ ama gene de 'aptal bir sekilde' zamanimi yemesin diye bir suru cambazlik yapmak zorunda kalmami engellemiyor.. [hani viruslerden bahsetmek gafletinde zaten bulunmuyorum]

    9/ 'aptalca sorunlar' yasamamis olsaydim bunlari yazmak icin ayrica zaman harcamak durumunda olmayacaktim.. hatta linux listeleri var mi diye aramak zorunda da kalmayacaktim...
    ...uzgunum..

    10/ MS hayranligi ve savunucu oldugun icin listeden atilmana sahsen karsiyim.. atilacagini da sanmiyorum.

    Sevgili Pablo, sevgiyle kal,

    suleyman [linux acemisi]
    saydin@anadolu.edu.tr