[linux-baslangic] Modem ve Ses Kartı Sorunu

---------

From: A.Oguz GULAY (ogulay@karesoft.com)
Date: Mon 05 May 2003 - 19:49:19 EEST

    www.karesoft.com - KareSoft Bilgisayar SistemleriMerhabalar,
        Bir derginin verdiği kurulum CD'nden Mandrake 9.0'ı kurdum. Daha öncede grupta belirttiğim üzere bu konuda çok acemiyim ve yeni yeni denemeler yapıyorum. Kuruluşta ISA Creative ses kartımı tanımadı, "daha sonra harddrake ile değiştirebilirsiniz" dedi. Aynı şekilde conexant chip setli PCI 56K modemimi de tanımadı (diğer aygıtların içine attı). Şimdi bir internet bağlatısı yapamıyorum, nerden ve ne şekilde bir çevirmeli ağ (windows'takine benzer) tanımlayacağım. Ayrıca harddrake üzerinde modem ve ses kartımı tanıtabileceğim donanım ekle/kaldır ya da yeniden yükle gibi bir ayar bulamadım. Acemiye yardımcı olacak hayırseverler aranıyor. İlginenlere şimdiden teşekkürler,

    A.Oğuz GÜLAY
    Acemi Linuxever

    Not: Kullanılan kısaltmalara ve deyimlere yabancı olduğumu bildirmeliyim...