[linux-baslangic] Re: RH9 ve moziilla

---------

From: Devrim GUNDUZ (devrim@gunduz.org)
Date: Mon 05 May 2003 - 19:50:29 EEST

    Merhaba ,
    On Mon, 5 May 2003, Eray YASYERLI wrote:

    > Redhat 9 sürümünde bir turlu mozillayi alttaki simgesinden calistiramadim.
    > bir sorun var sanirim. ayni paketi tekrar nasi yuklerim ya da bunun bir
    > cozumu varmi. her mozillayi acmak istedigimde /usr/local/mozilla klasorundan
    > run-mozilla.sh dosyasini calistirarak browserimi aciyorum. bana yardimci
    > olursaniz sevinirim.

    /usr/local/mozilla mi? Kaynak koddan derlemediginize emin misiniz?

    rpm -qa|grep -i mozilla

    size herhangi bir cikti veriyor mu? Vermiyorsa CD'lerin icinden rpmleri
    yukleyiniz.

    Bir yol da, asagidaki ikona sag tiklayip ozelliklerinden calistirmasini
    istediginiz dosyayi ayarlamak.

    Saygilar.

    --
    Devrim GUNDUZ