[linux-baslangic] YNT: Transparent proxy hakkinda veya kernel derleme

---------

From: ikaraagac1 (ikaraagac1@e-kolay.net)
Date: Sun 30 Mar 2003 - 14:38:10 EEST

    Yanit icin cok tesekkurler.
    ciktisi su:

    #Generated by iptables-save v1.2.7a on Sun Mar 30 14:35:02 2003
    *filter
    :INPUT ACCEPT [629:303296]
    :FORWARD ACCEPT [0:0]
    :OUTPUT ACCEPT [677:316569]
    COMMIT
    #Complated on Sun Mar 30 14:35:02 2003

    -----=D6zg=FCn =DDleti-----
    Kimden: Serdar K=D6YL=DC [mailto:serdarkoylu@fisek.com.tr]
    G=F6nderilmi=FE: Cmt 29.03.2003 16:28
    Kime: linux-baslangic@liste.linux.org.tr
    Bilgi: ikaraagac1
    Konu: Re: [linux-baslangic] Transparent proxy hakkinda veya kernel =
    derleme
    Selamlar.

    Eklediginiz IPTABLES satirini aslinda bir etkisi yok. Eger baska
    satirlar eklememisseniz. Normalde sadece bu satirla IRC'ye ulasiyor
    olmaniz pek mumkun degil.=20

    # iptables-save

    bu komutun ciktisini bir gonderirseniz,size yapilmasi gerekenleri
    kolayca yazariz saniyorum..

    Saygi ve sevgiler..

     On Sat, 29 Mar 2003 16:01:44 +0200
    "ikaraagac1" <ikaraagac1@e-kolay.net> wrote:

    > Merhaba
    > Suse 8.1 de squid kurup clinetlarimi nete =
    cikariyorum.iptablestada=3D20