[linux-baslangic] Gnome 2.2

---------

From: Hasan BA?KÖY (hbaskoy@ttnet.net.tr)
Date: Wed 26 Mar 2003 - 15:40:51 EET

    Merhaba arkadaşlar,

    Ben GL. 2.0 kullanıyorum. Gnome 2.2 'yi kurdum ancak bir sorunum var.
    Gnome pencere yöneticisinde Open Office'i çalıştırdığımda bütün menü
    başlıkları ve komutlar görünmüyor. Sadece ekran geliyor, sorun neden
    kaynaklanıyor acaba. Bana bu konuda yardımcı olmanızı rica ediyorum.

    Şimdiden teşekkürler,

    Hasan BAŞKÖY