[linux-baslangic] suse 8.0 shutdown problemi

---------

From: spanky (silverspanksurfer@hotmail.com)
Date: Wed 26 Mar 2003 - 13:30:30 EET

    selamlar,

    birkaç gün önce bilgisayarıma suse 8.0 yükledim. celeron 800 bir makineye
    kurarken hiçbir problem olmamıştı ama p4 makinede kurulum sırasında monitör
    tanıtımı sırasında kilitlendi. 2. defa denedim yüklemeyi tekrar aynı yerde
    kilitlendi
    ve normal giriş ekranı yerine gri bir ekranda user ve pass sormaya başladı.
    o kısmını düzelttim ama şu anda bilgisayarı linux altındayken shutdown veya
    reboot edemiyorum siyah bir ekrana geçip kilitleniyor. sebebini bilen varsa
    yardımcı olursa sevinirim.
    iyi çalışmalar,

    denis