[linux-baslangic] Hangi Linux?

---------

From: Aytekin Aygün (aytekinaygun@hotmail.com)
Date: Wed 26 Mar 2003 - 12:14:32 EET

    Gelecek Linux 2.0 kurdum (türkçe desteği daha iyi diye) ama Mandrake 9.0
    ordan bana göz kırpıyor. Red Hat 7.x'de 2 cd ve kalın bir kitapcıkla "belki
    de aradığın her şey bende var" diyor. Haber listelerinde hiç bilmediğim
    dağıtımlar görüyorum.

    Linux dağıtımlarını birbirinden ayıran temel özellikler nelerdir? Bu kadar
    Linux dağıtımı arasında yolumu kaybettim...

    Cevaplar için teşekkürler...

    Aytekin AYGÜN

    STOP MORE SPAM with the new MSN 8 and get 2 months FREE*