[linux-baslangic] Re: slackware 9 iso

---------

From: Baris Hasdemir (penguen@hasdemir.com)
Date: Wed 26 Mar 2003 - 09:54:00 EET

    resmi slackware 9 install iso'su yaklasik 663MB buyuklugunde, icerisinde
    hem gnome hem de kde var. (kdei yok)
    ftp://ftp.linux.org.tr/pub/slackware/slackware-9.0-iso/ adresinden
    tedarik edebilirsiniz. ya da
    http://www.abnormalpenguin.com/slackware-mirrors.php adresindeki yansi
    listesinden yararlanabilirsiniz.

    ayrica, 702MB den buyuk dosyalar cd yaziciniz destekliyor ise
    overburning ozelligi aktive edilerek 700MB'lik CD'lere yazilabiliyor(ben
    hp9600 scsi yaziciyla 705MB'yi yazabilmistim), ancak limiti nedir
    bilemiyorum, ancak svcdler 800MB yi buluyor, bildigim kadariyla.

    sevgiler,
    baris