[linux-baslangic] Re: winex sorunu

---------

From: murat kuru (mrtkuru@yahoo.com)
Date: Tue 25 Mar 2003 - 15:22:15 EET

    --- Mehmet ERTÜRK <batei@linuxmail.org> wrote:
    > Merhaba o dediğim geleceklinux altında
    > değilmiş tam olarak adresi veriyorum
    > araştırdım baktım ve adres:
    > www.transgaming.com
    > buradan winex 3,0 sürümü mevcut bu arada wine ile
    > oyunlar hakkında www.linux.org.tr adresinde
    > bulunan belgeler dizini altında "wine ile half
    > life" belgesine bakınız!Yaralı
    > olacağı
    > kanısındayım.WARCRAFT winex 3,0 ile
    > oyananabiliyormuş!(Sşteden alınan
    > haber :)))
    >
    > --
    > http://www.linuxmail.org/
> [...]

    Merhaba;

    Eğer linux'de AutoCad çalıştırmak istiyorsanız winex
    yerine wine ile kurup çalıştırmayı deneyin. Aşağıda ki
    link size wine ile AutoCad kurulumu hakkında yardımcı
    olur sanırım. Kullandığınız wine sürümünün güncel
    olmasında yarar var. Eski wine sürümlerinde
    çalıştıramayablirsiniz. Ayrıca AutoCad R14 kurmayı
    deneyin daha ben wine ile AutoCad R14 kurulum ve
    çalıştırma konsunda başarılı oldum. Aşağıdaki linkte
    ki yöntemi uygularsanız sizde de sorun olacağını
    sanmıyorum.
    http://linuxmultimedia.geleceklinux.org/modules.php?op=modload&name=phpBB2&file=viewtopic&t=11&sid=e01563129d5d3d98e7a42a6a9a4ea043

    Kolay Gelsin..