[linux-baslangic] winex sorunu için ÖZÜR!

---------

From: Mehmet ERTÜRK (batei@linuxmail.org)
Date: Tue 25 Mar 2003 - 14:33:21 EET

    Merhaba o dediğim geleceklinux altında değilmiş tam olarak adresi veriyorum araştırdım baktım ve adres:
                        www.transgaming.com
    buradan winex 3,0 sürümü mevcut bu arada wine ile oyunlar hakkında www.linux.org.tr adresinde bulunan belgeler dizini altında "wine ile half life" belgesine bakınız!Yaralı olacağı kanısındayım.WARCRAFT winex 3,0 ile oyananabiliyormuş!(Sşteden alınan haber :)))

    http://www.linuxmail.org/
    Now with e-mail forwarding for only US$5.95/yr