[linux-baslangic] Kernel derleme

---------

From: Olgun Adem KAYA (oakaya@inonu.edu.tr)
Date: Fri 21 Mar 2003 - 17:25:23 EET

     RedHat 8.0'ın kendi üzerinde gelen 2.4.18 kerneli ve mevcut updateleri
    kullandığım ana kartın UDMA sını desteklememesi nedeniyle disk erişimim
    çok yavaş . Bu yüzden Linux-2.5.64 'ü kurmaya karar verdim. Başarılı bir;
    ----------------
    make xconfig (sanıyorum başarılı sadece kendi makinamdaki donanımı seçtim)
    make modules
    make bzImage
    make modules_install
    make install
    ----------------

    komut dizisinden sonra, hiçbir hata oluşmadan boot dizinimde gerekli
    dosyalar oluştu. /etc/lilo.conf dosyasında gerekli değişiklikleri yapıp
    lilo -v komutunu verdim ve yeni kernelin eklendiği mesajını aldım.
    Makinayı reboot edim yeni kerneli açılışta seçtiğimde;
    Uncompressing Linux
    Ok, booting the kernel
    mesajının ardından makine kitlenip kalıyor :-\

    Nerede hata yaptığımı anlamış değilim,

    Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.