[linux-baslangic] Re: [linux-baslangic]linux başlangıç sorunu ( yardım edin Q=FDld=FDrcam)?=

---------

From: Enver ALTIN (ealtin@casdb.com)
Date: Mon 17 Mar 2003 - 14:17:30 EET

    On Wed, 2003-04-02 at 20:51, Mehmet Yaranona wrote:
> [...]
    Kullandiginiz dagitimin cekirdeginde bir sorun olsa gerek,

    Slackware deneyin mumkunse. Genellikle hicbir dagitimin kurulmadigi
    sistemlere (biraz zorlayarak da olsa :]) kurulabilmekle unlu bir
    dagitimdir :) Kurulum ile ilgili bazi ipuclari:

    http://enver.casdb.com/sunumlar/slackware/

    adresindeki Slackware sunumunda var.

    Iyi calismalar

    --
    Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)	- Software developer, generic solvent
    http://enver.casdb.com/		- mailto: ealtin at casdb dot com