[linux-baslangic] Re: linux e yeni başlayacağım yardım

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Mon 17 Mar 2003 - 18:04:42 EET

    Norge CS489 wrote:
    > selam
    > linux kullanmaya karar verdim
    > 1 - asus un A7N266VM modelinde bir anakarta sahibim bordun üstünde ethernet
    > vga
    > ve ses var bunu linux te tanıtmam sorun yaratırmı? lütfen yardım edin birde
    > hangi linuxu tavsiye edersiniz

      Kullandiginiz board butunlesik nforce chipsetli. Normalde
    aygiatlariniz icin ayri ayri suruculer mevcut, yine de en iyi
    performansi almak icin nvidia nin sitesinden gerekli surucu paketlerini
    de ekleyip kullanabilirsiniz.

    http://www.nvidia.com/view.asp?IO=linux_nforce_1.0-0248

      adresinde mandrake 8.2/9.0 ve redhat 7.3/8.0 icin hazirlanmis paketler
    ve "hazirlanmasi iyice kolaylastirilmis" paketler mevcut. Yani herhangi
    bir dagitim ile kullanabilirsiniz.

      Tavsiyem, sisteminize mandrake kurun. Donanimlari tanisa bile
    performansi vs. arttirmak icin yukaridaki adresten mandrake 9 icin olan
    rpm'i kurun. Bu kadar :)

      Zamanla sistemi tanidikca baska dagitimlar deneyebilir, donaniminizin
    kullanimini optimize edebilirsiniz.

      Saygilar,
      Onur Kucuk