[linux-baslangic] sss

---------

From: Turgut Yazlak (tyazlak@enka.com)
Date: Mon 17 Mar 2003 - 17:05:34 EET

    http://sss.linux.org.tr
    bu sayfadaki konular (sorular -cevaplar) acaba bir text dosyası
    yada word dosyası gibi bir dosyada hazır varmıdır. (soruma ornek sekil
    aşağıda ve ektedir)
    şayet yoksa ben sıkca sorulan soruları boyle bir dosya haline getirmek
    istiyorum. ve yeni baslayanlarla paylaşmak. boylece print alıp.
    linux da sorulan soruları deneyerek daha iyi ogreniriz.

    ama once ilk soruma cevap bekliyorum

    sevgiyle

    ornek sekil (excelde hazırlıyorum tabiki border line falan var )

    ls ile sadece klasörleri nasıl listelerim?

    ls -l | grep \"^d\"

    -- Binary/unsupported file stripped by Ecartis --
    -- Type: application/vnd.ms-excel
    -- File: sss.xls