[linux-baslangic] Re: Startup'da GNOME File Manager açılışı

---------

From: Devrim GUNDUZ (devrim@gunduz.org)
Date: Mon 17 Mar 2003 - 14:36:39 EET

    On 17 Mar 2003, Enver ALTIN wrote:

    > 2. RedHat kullanmayin. Birseyler ogrenmek istiyorsaniz dogru secim
    > olmayabilir.
    > 3. KDE kullanmayin.
    >
    > [3. kuralin nedenleri konusunda bir tartisma istemiyorum :)]

    Bunlari yazdiktan sonra tartisma istememek cok gereksiz.

    Red Hat kullananlar salak mi? Siz cok mu akillisiniz? Ben bunu
    anlayamiyorum. Red Hat kullananlar Linux'u ogrenemez mi? Siz cok mu ucar
    kacarsiniz Linux'ta???

    Linux ile ilk tanisikligimdan beri KDE kullaniyorum (bir suredir is
    yerimde afterstep kullaniyorum); sorun yasamadim.

    --
    Devrim GUNDUZ
    devrim@gunduz.org				devrim.gunduz@linux.org.tr