[linux-baslangic] Startup'da GNOME File Manager açılışı

---------

From: Ekrem Erdem (werdem@hotmail.com)
Date: Mon 17 Mar 2003 - 14:13:42 EET

    Merhabalar,
    Linux'ta daha çok yeniyim, RedHat 7.1 kullanıyorum. Nasıl yaptıysam
    bilmiyorum, root olarak bağlandığımda (ki he öyle bağlanmak zorunda
    kalıyorum) bir uyarıyla (Root olarak GNOME File Manager'ı çalıştırmaya
    çalışıyorsunuz, bu sisteminizde onarılmaz hatalar yapmanıza neden olur falan
    tarzında) birlikte GNOME da başlıyor. Masaüstündeki bütün öğelerden (CD, Çöp
    Kutusu, vb.) iki tane oluyor ve hepsini kapatıp öyle başlayabiliyorum
    çalışmaya.

    Benim merak ettiğim bu tür bir şey neden oluyor olabilir ve nasıl
    önleyebilirim.

    Herkese iyi çalışmalar...

    STOP MORE SPAM with the new MSN 8 and get 2 months FREE*