[linux-baslangic] Squid configuration..

---------

From: Ahmet Sena YILDIRIM (ysena@ug.bilkent.edu.tr)
Date: Sun 16 Mar 2003 - 14:50:10 EET

        iyi g=FCnler.
    Ben linux kurulu bir makinada proxy server a=E7mak istiyorum. bu server=FD d=
    sadece http server olarak kullnamak istiyorum.=20
    Sadece belli bir ip den eri=FEim hakk=FD vermek istiyorum. Bunun i=E7in
    squid.conf dosyas=FDna eklemem gereken sat=FDrlar konusunda k=FDsa bir bilgi
    verebilirseniz =E7ok sevinirim. birde squid.conf dosyas=FDndaki dei=FEikleri=
    etkin hale gelebilmesi i=E7in yapmam gereken nedir?
        te=FEekk=FCrler iyi =E7al=FD=FEmalar.