[linux-baslangic] Re: Red Hat 9 kurulum CD'si

---------

From: Devrim GUNDUZ (devrim@gunduz.org)
Date: Mon 30 Jun 2003 - 12:38:26 EEST

    On Mon, 30 Jun 2003, yalcin kolukisa wrote:

    > eğer sorun bende ise önemli değil ama bu CDlerin
    > genelinde aynı problem var ise linux tanıtımı
    > açısından pek hoş olmaz. bu hata mesajını buraya
    > göndermekteki amaçım, şayet böyle bir sorun var ise
    > önlemini almaktı.-her ne kadar ben biraz geç kalmış
    > olsamda-

    Senlikteki CD'leri basan kisi olarak yaziyorum: Basim asamasinda rasgele
    CD'ler secildi, denendi ve sorun cikmadi. Tabii bu bizim hatasiz oldugumuz
    anlamina gelmiyor. O cd'leri alip kuran kisileri biliyorum. Yine de sorun
    CD'lerin basimindan kaynaklaniyor ise bizimle baglanti kurarsaniz yardimci
    olmaya calisiriz.

    Saygilar.

    --
    Devrim GUNDUZ