[linux-baslangic] Re: Bos partition a redhat 9 kurmak

---------

From: Erkan Balaban (admin@erkanbalaban.net)
Date: Sat 28 Jun 2003 - 11:53:30 EEST

    Redhat kurarken GRUB denen bir ekran gelecektir. Bu ekranda dos veya red
    hat 'den birini seçersiniz. Ondan sonar da kuruluma devam edersiniz.
    Bilgisayarı açtığız zaman GRUB çalışır. Dual boot system gibidir. 10
    saniyeden geri saymaya başlar. eğer 10 saniye içinde herhangi birini
    seçmediyseniz Kurarken hangisini seçtiyseniz o işletim sistemi çalışır.
    Bu 10 saniye içinde red hati seçerseniz red hat, dos u seçerseniz de win
    xp çalışmaya başlar. Yani açışıta istediğiniz işletim sistemini seçme
    şansınız var.