[linux-baslangic] Re: SORU

---------

From: Murat Gezer (murat.gezer@linuxdonanim.com)
Date: Sat 28 Jun 2003 - 10:37:16 EEST

    1-) Valla turkiyede her yerde alabilirsin marketlerde satilacak nerde.
    2) Linux icin Redhat , LPI , Sair seklinde siniflandiriliyor.
    3) BU soronunuz sormadan once www.linux.org.tr adresine bakin derim.

    ayrica bu tarz sorulari sormadan arama motorlarinda aratsaniz cok daha
    iyi olur.

    Kolay Gelsin

    Murat Gezer
    murat.gezer@linuxdonanim.com