[linux-baslangic] Re: Bos partition a redhat 9 kurmak

---------

From: Burhan Hanoglu (burhan@ideefixe.com)
Date: Fri 27 Jun 2003 - 12:50:26 EEST

    Evet, gelir.
    RedHat kurarken;
    1-"Partitioning" aşamasında, "autopartitioning" seçin ve sonraki adımda da
    "Use free disk space" seçeneğini işaretleyin.

    2-"Boot" ayarları kısmında, hem linux hem de xp'nin göründüğünü
    göreceksiniz. Bir boot loader seçip, sonra da OS'lardan birini "default"
    olarak ayarlayabilir, boot şifresi koyabilir ve default OS yüklemeden ne
    kadar bekleyeceğini ayarlayabilirsiniz.

    Saygılar
    Burhan