[linux-baslangic] Re: LINUX SEMİNERİ

---------

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Fri 27 Jun 2003 - 12:13:58 EEST

    Merhabalar,

    Carsamba semiberi ve Yalcin Kolukisa'nin yazdiklari hakkinda
     kisa bir not: Bunlar benim kisisel goruslerim.

     LKD olarak bizim Microsoft'a odaklanmak istemiyoruz.
     Linux ve Ozgur yazilim hareketi, microsoft icin cok ciddi
     bir ethdit olarak, Microsoft ve baskalari tarafindan
     algilanabilir.
     Kanimca, biz Microsoft'dan bagimsiz dusunmemiz, ona bir
     tepki goruntusu vermek istemiyoruz. Biz, camia olarak,
     en iyi isletim sistemini, en iyi yazilimlari, uretmek,
     kullanmak istiyoruz.

     Bu nednele, "microsoft sunu yaparsa" turu sorular benide
     hic ilgilendirmiyor ?

     Ote yandan, Linux ve ozgur yazilimi ulke gundemine tasima
     konusunda, ozellikle, universiteler, kamu, kobi,'ler ve
     k12'ler icin alterntif olugunu anlatabilmeli, ornek uygulamlar
     sergiliyebilmeliyiz.

     Bu tur projeler uzerinde odaklanalim derim.

     Saygilar
     Mustafa Akgul