[linux-baslangic] Re: red hat 9.0 kurulumu

---------

From: Alper Oguz (alperliste@showtv.com.tr)
Date: Wed 25 Jun 2003 - 18:09:54 EEST

    25.06.2003, 20:59, Tolga Guver wrote:
    TG> red hat linux 9.0 kurmak istedim ancak running sbin/loader satirindan
    TG> sonra takiliyor uzun bir bekleyisten sonra text olarak kuruluma geciyor
    TG> ve kurulum dilini falan sorduktan sonra hangi ortamdan kuracaksiniz

    Text kuruluma gecis genellikle farenin bulunamamasi veya ekran
    kartinin begenilmemesinden oluyor. Gerci kurulum svga ile yapilir
    ama RH 9 hic kurmadigimdan bilemeyecegim.

    TG> diyor (halbuki ben cd`den boot ederek baslattim zaten programi) local
    TG> cdrom diyince orada red hat linux cd`si yok diyip kaliyor.
    TG> linux`u linux.org.tr`den bugun download ettim. ve zaten cd`lerde baska
    TG> bir bilgisayarda calisti

    Bu cd'nin okunamadigina delalet. Ilk baslangicta icindeki dosyalari
    okuyor olabilir ama ileride dosyalarda takiliyor olabilir.
    FTP'den cektiginiz dosyanin md5 kontrolünü yapin, ayrica cd'nin
    rahat okunabilir oldugundan emin olun.

    --
     Alper Oğuz    alperliste@showtv.com.tr