[linux-baslangic] Re: RH9 yavaşlık

---------

From: Devrim GUNDUZ (devrim@gunduz.org)
Date: Wed 25 Jun 2003 - 16:13:42 EEST

    On 25 Jun 2003, TARIK GANDUR wrote:

    > RH9 problemsiz çalışıyor ancak programları açarken 30-40sn kadar (bazen
    > bir dak yı bile buluyor) sonra birden açıyor programı. Ayrıca bazen
    > donuyor örneğin yazı falan yazarken herşey birkaç saniyeliğine donuyor.
    > bu her program için geçerli. Değişik kerneller denedim ancak sorunum
    > çözülmedi. DMA yı kaldırdım, tekrar etkinleştirdim, bios tan ram
    > akontrol ettim ancak değişen birşey olmadı.
    > bu problemi çözmememin bir yolu var mı acaba

    - Ram miktariniz, islemciniz nedir?
    - Gereksiz programlar calisiyor mu? Bunlari redhat-config-services ile
    ayarlayabilirsiniz.

    RH 9 grafik ortam icin en az p3-450 istiyor. 128 ram olursa peki diyor;
    192 olursa mutlu oluyor; 256 olursa ses cikarmiyor (bkz: release notes)

    Ha altinda calismiyor mu? Calisiyor. Evimdeki p2-266'ta p.tesi gecesi
    kurdum 9'u. Acilista cok yavas degil ama uygulama seviyesine gelince biraz
    zorlandigini soyleyebilirim. Diskim hizli; o sayede farki kapatabiliyorum.

    Saygilar.

    --
    Devrim GUNDUZ
    devrim@gunduz.org				devrim.gunduz@linux.org.tr