[linux-baslangic] RH9 yavaþlýk

---------

From: TARIK GANDUR (tarik@gandur.tr.tc)
Date: Wed 25 Jun 2003 - 16:04:54 EEST

    Selam,
    RH9 problemsiz çalışıyor ancak programları açarken 30-40sn kadar (bazen
    bir dak yı bile buluyor) sonra birden açıyor programı. Ayrıca bazen
    donuyor örneğin yazı falan yazarken herşey birkaç saniyeliğine donuyor.
    bu her program için geçerli. Değişik kerneller denedim ancak sorunum
    çözülmedi. DMA yı kaldırdım, tekrar etkinleştirdim, bios tan ram
    akontrol ettim ancak değişen birşey olmadı.
    bu problemi çözmememin bir yolu var mı acaba