[linux-baslangic] Re: linux Qifre?= sormadan açılıyor.

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Wed 25 Jun 2003 - 12:35:00 EEST

    ali yüksel wrote:
    > Selam. ben mandrake 9.0 kullaniyorum. Tam ne zaman
    > olduğunu çözemedim ama çoğunlukla yeniden başlat deyip
    > makinayı restart edince şifre sormadan kde açılıyor.
    >
    > Hiç karşılaşan oldumu? teşekkürler.

      Autologin acik olabilir

      Kullandiginiz DM (ornegin KDM, kde denetim masasinta acilis
    yontecisiyidi asnirim adi) otomatik login islemi yaptirmaya ayarlanmis
    olabilir. Pek cok ayarlari oldugu icin (calisan sistemde X kapatilip
    tekrar acilirsa gir vs.) kendine verilen emri yerine getiriyor olabilir.

      Bunlari incelerseniz sorununuzu cozecektir.

      Saygilar,
      Onur Kucuk (t.d.li)