[linux-baslangic] Re: Mail sunucu ve RAV

---------

From: Hakan Çetin (hakan@accessbilgisayar.net)
Date: Tue 24 Jun 2003 - 15:40:21 EEST

    Ama bu Linux'un gelişmesini durdurmaz bence. Linux camiasında kendini
    Linux'a adamış ve karşışıksız bir şekilde uygulama geliştiren bir sürü
    Yazılımcı var. MS un ilk başta RAV ı değil Onları satın alması gerekir.
    Bence bu Linux' durdurmak için değil Hızla gelişen Linux camiasında MS un
    kendine yer açma çabası. Eğer MS gerçekten büyük bir şirketse ve bilişim
    dünyasının geleceğinde yer almak istiyorsa (ki bence buna mecburdur) Linuxa
    da yavaş yavaş geçiş yapacaktır. RAV'ı Linux piyasasına girmek için
    kullanabilir. Daha da sonra Kendi Ofis programını ve MS Linux u piyasaya
    sürer. Yanlış hatırlamıyorsam MS bir zamanlar Mac ler ilede savaştaydı. ama
    sonradan Mac lerede destek verdi. Bence Ms Linux Pazarına bir şekilde girmek
    istiyor ve bunu RAV ile yapabilir.