[linux-baslangic] Re: webalizer

---------

From: Php (php@kakalak.org)
Date: Tue 24 Jun 2003 - 09:32:46 EEST

    birden fazla siteyi ayri ayri tutmak istiyorsaniz
    webalizaz.conf dosyasini her site icin yeniden
    olusturun o sitenin ayarlarina gore ve calistirirken
    webalizer -C /etc/webalizer.orneksite.conf
    seklinde parametre vererek deneyin.

    -C'den emin degilim. bilgi icin
    man webalizer

    output dizinini farkli ayarlamayi unutmayin
    her site icin farkli farkli tutacaktir.