[linux-baslangic] Re: webalizer

---------

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Sat 21 Jun 2003 - 14:43:13 EEST

    Webalizer son derece basit bir olay. RedHat 9 da default olarak geliyor diye biliyorum eger gelmiyorsa rpmfind.net ten Redhat 9 rpmini bulup indirebilirsiniz. Kurduktan sonra /etc/webalizer.conf dosyasi olusacak bu dosyaya log dosyanizin yerini, tipini (squid,apache,wu-ftpd olabilir) ve output dizininizi ayarladiktan sonra webalizeri calistirmaniz yeterli. Diger detaylarin aciklamasi conf dosyasinda yeterince aciklanmis extra kaynak gerekmez. Belirli saatlerde loglari incelesin istiyorsaniz crontaba ekleme yapabilirsiniz.
    Saygilar.