[linux-baslangic] linux temini hakkında

---------

From: Kaan (kaan_e@yahoo.com)
Date: Mon 23 Jun 2003 - 13:39:48 EEST

    Merhabalar,
    ben Linux işletim sistemini kurmak ve öğrenmek
    istiyorum. Elimde dergilerin vermiş olduğu eski Linux
    cdleri var ama ben güncel bir versiyon kurmak
    istiyorum. Piyasada birçok Linux çeşidi var. Şu anda
    bu konuya çok yabancı olduğum için ne amaçla bu kadar
    çok çeşit olduğunu ve hangisini seçmem gerektiğini
    bilemiyorum. Ayrıca Türkiye'de Linux cdsi nereden ve
    ne kadara alabilirim bilmiyorum. Sanıyorum Linux
    ücretsiz bir yazılım ama tahmin ediyorum ki dağıtımı
    yapan firmalar bunu belli bir ücret karşılığı
    yapıyorlar. Size sormak istediğim hangi tür Linux'u
    nereden ve ne kadara alabilirim? Teşekkür ederim.

    Kaan Ertürk