[linux-baslangic] Re: WMWare Workstation 4.0 ile Windows 2000 üzerine Red Hat 7.3 kurmak

---------

From: Devrim GUNDUZ (devrim@gunduz.org)
Date: Thu 19 Jun 2003 - 08:54:33 EEST

    On Thu, 19 Jun 2003, Nefise Uçar wrote:

    > İşletim sistemi Windows 2000 olarn bilgisayarıma VMWare Workstation 4.0
    > kurdum. Sanal bilgisayarıma Red Hat 7.3 yüklemeye çalışıyorum. Ancak 3
    > farklı Red Hat CD'si denememe rağmen hep aynı hatayı alıyorum.
    >
    > "There was an error installing xscreensaver-3.33-4. This can indicate
    > media failure, lack of disk space, and/or hardware problems. This is a
    > fatal error and your install will be aborted. Pleas verify your media
    > and try to install again."

    Red Hat kurulumuna baslamadan once (ilk ekranda yani)

            linux mediacheck

    yazar misiniz? O zaman CD'Leriniz kontrol edilecek ve olasi bir hatada
    size bilgi verilecektir.

    3 farkli CD'yi ayni isodan yazmissaniz sorununuzun devam etmesi gayet
    normal olacaktir ;)

    7.3'un ilk isolarinda bir sorun oldugu soylenmisti snairim; karistiriyor
    da olabilirim. Su anda ftp.linux.org.tr'deki isolar sapasaglam (gecen
    hafta indirip kurulum yaptim). Onlari kullanabilirsiniz.

    Saygilar.

    --
    Devrim GUNDUZ
    devrim@gunduz.org				devrim.gunduz@linux.org.tr