[linux-baslangic] WMWare Workstation 4.0 ile Windows 2000 Qzerine?= Red Hat 7.3 kurmak

---------

From: Nefise Uçar (nefiseucar@msn.com)
Date: Thu 19 Jun 2003 - 08:31:43 EEST

    Merhabalar,

    İşletim sistemi Windows 2000 olarn bilgisayarıma VMWare Workstation 4.0 kurdum. Sanal bilgisayarıma Red Hat 7.3 yüklemeye çalışıyorum. Ancak 3 farklı Red Hat CD'si denememe rağmen hep aynı hatayı alıyorum.

    "There was an error installing xscreensaver-3.33-4. This can indicate media failure, lack of disk space, and/or hardware problems. This is a fatal error and your install will be aborted. Pleas verify your media and try to install again."

    VMWare'in destek sayfalarında Red Hat Linux'u başlangıçta "text mode" olarak kurmam gerektiği ve ekran kartı tanımlarımı "Skip X Configuration" diyerek atlamam gerektiği yazıyor. Ben hem "text mode" hem de grafik kurulumu denedim. Hatta kurulum esnasında bu dosyayı kurmamasını istediğim zaman da alfabetik olarak ondan sonra gelen dosyaya aynı hatayı veriyor. Sanal bilgisayarımın HDD boyutunu artırıp azaltmayı da denedim. Belki VMWare Workstation kurulumum da bir hata var diye düşünüyorum. Ancak çok karmaşık bir ürün olmadığı çok düşük bir ihtimal.

    Bu hatadan bir türlü kurtulamıyorum.
    Benzer tecrübesi olan arkadaşlar var mı ? Şimdiden teşekkürler.

    Nefise Uçar