[linux-baslangic] ascii

---------

From: bARis uNaL (unalbar@itu.edu.tr)
Date: Wed 18 Jun 2003 - 13:43:28 EEST

    ' `
    merhaba
    yukardaki sembollerden sagdakini consola yazamıyorum.aslında hiçbiyere
    yazamıyorum.soldaki için shift+2 ye basıyoruz.sagdaki için nedir bilen varmı
    acaba??

    birde hiçbiryerde windowstaki gibi alt+sayi ascii karakterlerini
    çıkaramıyorum.bunun başka bir yolu mu var linuxte??
    consolda, şimdi burda, mozillada(url penceresi) denedim.olmuyo.