[linux-baslangic] Re: terminalden root

---------

From: Erçin EKER (erc.caldera@gmx.net)
Date: Mon 16 Jun 2003 - 01:50:57 EEST

    "su" komutu işini görecektir. bazı dağıtımlarda root'un path
    değerlerinin tam olarak çalışması için "su -" olarak kullanılıyor,fakat
    mandrake'de böyle bir zorunluluk yok. bu arada source ile çalışmayı
    düşünüyorsan bence checkinstall adındaki programı
    kur(ftp.linux.org.tr/pub/mandrake/9.1/contrib/i586/ ) checkinstal*.rpm
    ve libcheckinstall*.rpm

    kolay gelsin, iyi eğlenceler ;-)

    On Sat, 2001-06-16 at 01:36, mehmet dal wrote:
    > merhaba arkadaslar
    > cahilligimi bagislayin... sikistirilmis bir dosya indirdim... burada win
    > modemimi tanitmak icin
    > make install seklinde bir derleme yapacam.. Mandrake 9.1 kullaniyorum;
    > rpm yuklemek icin kendiliginden root'a gecebiliyorum ama mesela derleme
    > yapmadan once de root'a gecmem gerekiyor zannedersem... terminali
    > kullanarak yada daha baska turlu root2a nasil gecip islemler yapabilirim...
    >
    > sevgiler
    >
    > mehmet dal

    -- File: signature.asc
    -- Desc: This is a digitally signed message part