[linux-baslangic] terminalden root

---------

From: mehmet dal (mehmet.dal@superonline.com)
Date: Sat 16 Jun 2001 - 01:36:42 EEST

    merhaba arkadaslar
    cahilligimi bagislayin... sikistirilmis bir dosya indirdim... burada win
    modemimi tanitmak icin
    make install seklinde bir derleme yapacam.. Mandrake 9.1 kullaniyorum;
    rpm yuklemek icin kendiliginden root'a gecebiliyorum ama mesela derleme
    yapmadan once de root'a gecmem gerekiyor zannedersem... terminali
    kullanarak yada daha baska turlu root2a nasil gecip islemler yapabilirim...

    sevgiler

    mehmet dal