[linux-baslangic] Re: slackware seçmeli açılış

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Wed 11 Jun 2003 - 17:41:18 EEST

    Mustafa Soysal wrote:
    > selam
    >
    > ben slackware 9 kullanıyorum. mysqli linuxun açılışında çalışmasını
    > sağlamak için "rc.local" dosyasına "/usr/libexec/mysqld -u mysql"
    > satırını ekledim. ancak bilgisayarı kapatıp açtığımda "mysql:ready
    > for connection" yazıp bekliyor. hiçbir işlem yapamıyorum. Öylece
    > bekliyor.

    Sonuna " & " (and isareti) ekleyerek isleme devam etmesini
    saglayabilirsiniz.

    > Ben slackware'i nasıl seçmeli olarak başlatabilirim.
    >
    > Yardımcı olursanız sevinirim.

      Bunun icin acilis scriptleri ile oynamaniz lazim. Slackware
    interactive boot icin script sistemi mevcut, freshmeat te
    bulabilirsiniz. Ama onun yerine farkli init seviyeleri duzenleyebilirsiniz.

      Ornegin ontanimli olaark init 1 de servisler calismadan sistem
    acilacaktir.

      Saygilar,
      Onur Kucuk (d.li)