[linux-baslangic] slackware seçmeli açılış

---------

From: Mustafa Soysal (soysal@operamail.com)
Date: Wed 11 Jun 2003 - 17:22:40 EEST

    selam

    ben slackware 9 kullanıyorum.
    mysqli linuxun açılışında çalışmasını sağlamak için "rc.local" dosyasına "/usr/libexec/mysqld -u mysql" satırını ekledim. ancak bilgisayarı kapatıp açtığımda "mysql:ready for connection" yazıp bekliyor. hiçbir işlem yapamıyorum. Öylece bekliyor.

     Ben slackware'i nasıl seçmeli olarak başlatabilirim.

      Yardımcı olursanız sevinirim.

    http://www.operamail.com
    Get OperaMail Premium today - USD 29.99/year