[linux-baslangic] source den kurmak

---------

From: Fuat Altun (faltun@iso.org.tr)
Date: Wed 11 Jun 2003 - 12:58:58 EEST

    merhabalar,
    ben programlari kaynak kodundan kurmaktan biraz cekiniyorum. Bunun sebebi
    nasil yapilacagini tam olarak bilmemem. (make configure gibi komutlarla
    yapiliyor sanirim.)
    Sormak istedigim....
    kaynak kodundan bir programi derleyip kurmadaki zorluklar nelerdir? Yoksa
    kaynak kodundan tum promlari derlemek icin bir tek komut yeterlimidir??
    rpm veya kaynak kodundan kurdugum zamanki avantaj dezavantaj nedir?
    derleyince performans daha iyi olurmu?
    siz hangi yola gitmemi tercih edersiniz?

    tesekkurler